نوع | #زنانه |
گروه بویایی | #چایپر_گلی |
سال تولید | #2017 |
عطار | #کریستوف_رینود #فابریس_پلگرین #دافنه_بوژه |
اسانس | #پرتقال_خونی #نارنگی_ماندارین #یاس #عسل #گاردنیای_یاسمنی #هلو #شکوفه_پرتقال #شیرین_بیان #موم #کارامل #نعناع_هندی |
عطر «اسکندل» که ستاره درخشان تازهای در میان عطرهای ژان پل گوتیه است، در ژوئن 2017 با همکاری PUIG عرضه شد. این عطر بهگونهای طراحی شده است که همه کلیشهها را در هم بشکند و چیزهایی جدید و مدرن ارائه کند که درعینحال قدرتمند و ظریف و باشکوه هم باشند. رایحههای کلیدی در آمیزه «اسکندل» را پرتقال خونی، عسل، نعناع هندی و یاسمن میسازند که بافت کرمی، خاکیـزمینی، بالسامیک و آمیخته به بوهای خوراکی را با بافتی گرم، عمیق و چوبی آمیخته کردهاند.
بطری «اسکندل» از شیشه شفاف ساخته شده، درحالی که درپوش این عطر حالتی پیکرتراشیشده دارد و به شکل پاهایی زنانه و طلاییرنگ خلق شده است. این اولین عطر ژان پل گوتیه است که با همکاری کمپانی PUIG عرضه میشود. در توضیحات این عطر آمده است که سازندگان میخواستند ادیشن متفاوتی را نسبت به عطرهای پیشین ژان پل گوتیه خلق کنند که هم ساختار اصیل و شناختهشده عطرهای این کمپانی را حفظ کند و درعینحال خودش را درون چارچوب تکراری عطرهای ادیشن محدود حبس نکند. هدف سازندگان این بوده است که عطری ادویهایتر، شادیآورتر، سکیتر و جذابتر بسازند و این ایده را از مرحله طراحی بطری تا کمپین تبلیغاتی عطر «اسکندل» دنبال کردهاند.
کمپین تبلیغاتی عطر «اسکندل» براساس ترکیبی میان سکس و سیاست راهاندازی شده است! ایدهپردازان این کمپین گفتهاند که درواقع عطر «اسکندل» داستان «خانم وزیر» یا Madame La Ministre را روایت میکند؛ وزیری که شبها را تا صبح در مهمانیهای محله پیگال پاریس میگذراند و بعد از آن مستقیما برای شروع روز کاری به محل کارش میرود. ونسا اکسنته (مدل جوان مجارستانی) بهعنوان چهره تبلیغاتی این عطر نقشآفرینی میکند و در تصاویر تبلیغاتی با لباسی مشکی و شیک درحال ترک یک کلوپ شبانه است. او در خودروی تشریفاتیاش که از دوستانش پُر شده، لباس مهمانیاش را با یک لباس رسمی تعویض میکند تا خودرو از ازدحام خیابانها عبور کند و به کاخ الیزه برسد؛ جایی که خانم وزیر باید با لباسی اتوخورده و رسمی از خودرو پیاده شود و به جمع همکارانش و دیگر مقامات دولتی ملحق شود.