نوع | #مردانه |
گروه بویایی | #چوبی_ادویه_ای |
سال تولید | #2018 |
عطار | #اولیویه_پسکاکس |
اسانس | #لیمو_ترش #رزماری #فلفل #نارنگی #کینوتو #رز #شمعدانی #وانیل #دانه_تونکا #خزه_درخت_بلوط #چوب_صندل_سفید #خس_خس #نعناع_هندی |
«ورساچه اروس فلیم»، نگهبانی برای اروس مردانه 2012 اصلی است. درحالیکه پشتیبان آن یک سرخس معطر است، رایحه جدیدی که با آکوردهای مرکبات، ادویه، چوبی و کهربایی به مسیر کاملاً متفاوتی وارد میشود، که بهعنوان «خنک و گرم، شیرین و تند، نور و سایه» توصیف میگردد.
این ایده براساس تعبیری از عشق پرشور است، تحت عنوان عطری که مناسب «مردی توانمند، پراحساس، بااعتمادبنفس که عمیقا تحت تأثیر هیجانات خود است» وارد بازار شد.
«الیور پسکاس» این ترکیب را با تضادها پیش برد: نتهای آغازین را با مرکبات ایتالیایی، فلفل سیاه و رزماری ساخته است که پرنشاط و باطراوت باشد. جنبههایی از چوب فلفل، شمعدانی و رز در میانه آن، قبل از پایه گرم جنگلی مخلوط با تونکا و وانیل، قرار گرفتهاند.
کمپین تبلیغاتی یک تفسیر مدرن از مجسمه کانووا از «اروس و پسیخه» است، جاییکه یک مرد زنی را در آغوش میگیرد که «جی جی حدید» و «سالامون دیاز» آن را بازی کردند. این کمپین تبلیغاتی توسط «استیون میزل» فیلمبرداری شد.