Loading...
چهارشنبه 08 فروردین 1403 مدیر عطریمو 21 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر اصل مردانه مون بلان لجند رد


برند مون بلان ادکلن برند مون بلان لجند رد را به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند مون بلان همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
مون بلان در فرانسه ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت فرانسه هستید، مون بلان لجند رد می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Legend Red از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویایی خاص و خوشبویی قرار داده است. عطرسازان مطرحی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم هستند.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های گریپ فروت ، هل ، پرتقال خونی ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح سدر ، سالویا اسکلاریا، دانه سرو کوهی ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. دانه تونکا ، سدر ، چوب ماهون از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای مردانه خرید ادکلن مون بلان لجند رد به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی مون بلان لجند رد کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید