Loading...
چهارشنبه 13 دی 1402 مدیر عطریمو 50 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر اصل مردانه - زنانه او د نارسیس بلو


برند هرمس ادکلن اصل او د نارسیس بلو را در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند هرمس همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
هرمس در فرانسه ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت فرانسه هستید، او د نارسیس بلو می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Eau de Narcisse Bleu از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییرایحه های گلی. قرار داده است. طبیعت عطر او د نارسیس بلو خنک است. عطرسازان مطرحی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم هستند.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های روایح چوبی، نرگس ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. برای مردانه - زنانه خرید ادکلن او د نارسیس بلو به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی او د نارسیس بلو کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید