Loading...
چهارشنبه 17 خرداد 1402 مدیر عطریمو 110 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر اصل مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین تونیک


برند بولگاری از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2011 عطر و ادکلن بولگاری آکوا پور هوم مارین تونیک را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند بولگاری علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
بولگاری کمپانی متعلق به ایتالیا است. بولگاری آکوا پور هوم مارین تونیک - Aqva Pour Homme Marine Toniq از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی معطر آبزی.هستند. ژاک کاوالیه از عطاران خلاق و خوش ذوق است که این عطر را ساخت.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های گریپ فروت ، گلابی ، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل آب دریا ، جلبک دریایی، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های سدر ، چوب صندل سفید است. بولگاری آکوا پور هوم مارین تونیک از عطرهای خنک و فوق العاده جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای مردانه خرید عطر اصل بولگاری آکوا پور هوم مارین تونیک به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی بولگاری آکوا پور هوم مارین تونیک مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید