Loading...
يكشنبه 14 خرداد 1402 مدیر عطریمو 141 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر و ادکلن مردانه ایو د سیستل کالادیوم


برند ایو د سیستل از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند ادکلن ایو د سیستل کالادیوم را معرفی و روانه بازار کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند ایو د سیستل علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
ایو د سیستل کمپانی متعلق به فرانسه است. ایو د سیستل کالادیوم - Caladium از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی چوبی ادویه ای.هستند. عطرسازان این عطر، از عطاران خلاق و خوش ذوق صنعت عطر هستند که این عطر را ساختند.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های ترنج ، لیمو ترش، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل رز ، زنبق ، گشنیز ، جوز ، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های مشک ، کهربا، وانیل ، روایح چوبی است.
برای مردانه خرید عطر اورجینال ایو د سیستل کالادیوم به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی ایو د سیستل کالادیوم مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید