Loading...
يكشنبه 20 خرداد 1403 مدیر عطریمو 28 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

خرید ادکلن مردانه سکرت وودز


برند کاستوم نشنال از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2021 خرید ادکلن سکرت وودز را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند کاستوم نشنال علاوه بر بوی خوش عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
کاستوم نشنال کمپانی متعلق به ایتالیا است. سکرت وودز - Secret Woods از کنار هم قرار گرفتن رایحه های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی معطر گیاهی.هستند. جولین راستکینت از عطاران خلاق و خوش ذوق است که این عطر را ساخت.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های ترنج ، گریپ فروت ، دانه سرو کوهی ، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل جوز ، زعفران ، بوته وحشی جاوی ، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم است.
برای مردانه خرید عطر سکرت وودز به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی سکرت وودز مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید