Loading...
چهارشنبه 09 خرداد 1403 مدیر عطریمو 35 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

خرید ادکلن مردانه - زنانه اسنتریک مولکولز مولکول 01


عطر مردانه - زنانه اسنتریک مولکولز مولکول 01 محصول کمپانی اسنتریک مولکولز از کشور آلمان است. اسنتریک مولکولز این ادکلن محبوب را در سال 2006 به بازار عطرهای مردانه - زنانه معرفی و عرضه کرد. خرید ادکلن اسنتریک مولکولز مولکول 01 بعد از عرضه به عطرفروشی های سراسر جهان سهم فروش خوبی بدست آورد.
عطر و بوی خوش این عطر از کنار هم قرار دادن روایح شگفت انگیز و خارق العاده ای خلق شده است. در ادامه این مقاله به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم. ادکلن اسنتریک مولکولز مولکول 01 از نظر بویایی در گروه عطرهای چوبی گلی مُشکی دسته بندی می شود. عطرهای چوبی گلی مُشکی در میان عطرهای مردانه - زنانه جزء پرفروش ها و پرطرفدارها هستند. عطار این عطر گزا شان است. از عطارهای برجسته و پرتوان که عطرهای متنوعی در کارنامه عطرهای خود دارد. نام عطار یک عطر از مشخصات مهم در زمان خرید عطر است. بنابراین دقت کافی را داشته باشید. گزا شان هم در میان عطاران جهان جزء بهترین هاست.
بررسی اسانس های تشکیل دهنده اسنتریک مولکولز مولکول 01:
زمانی که قصد پوشیدن این عطر را دارید، اولین بویی که احساس می کنید، مجموعه ای از اسانس های ترکیب ایزو ای سوپر هستند. این بوی نسبتاً قوی و تند، بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و ناپدید می شوند.

برای خرید عطر، بر روی مردانه - زنانه خرید عطر کلیک کنید و انواع خرید ادکلن های مردانه - زنانه از عطرهای متفاوت از برندهای مطرح جهانی که بسیار متنوع و جذاب هستند را مشاهده کنید. در فروشگاه عطر عطرافشان، می توانید، انواع عطرهای زنانه و مردانه در برندهای متفاوت را مشاهده کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید