Loading...
جمعه 17 فروردین 1403 مدیر عطریمو 42 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر اصل مردانه - زنانه ایو سن لورن مگنیفیسنت گلد


برند ایو سن لورن عطر و ادکلن ایو سن لورن مگنیفیسنت گلد را در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند ایو سن لورن همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
ایو سن لورن در فرانسه ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت فرانسه هستید، ایو سن لورن مگنیفیسنت گلد می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Magnificent Gold از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییرایحه های شرقی. قرار داده است. هونورین بلانک از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های فلفل صورتی ، زعفران ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح وانیل ، چوب صندل سفید ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، عود سفید از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای مردانه - زنانه خرید عطر اورجینال ایو سن لورن مگنیفیسنت گلد به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی ایو سن لورن مگنیفیسنت گلد کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید