Loading...
پنجشنبه 10 اسفند 1402 مدیر عطریمو 49 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر مردانه - زنانه کلاب د نویت عود


برند آرماف ادکلن برند کلاب د نویت عود را به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند آرماف همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
در Club de Nuit Oud از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویایی خاص و خوشبویی قرار داده است. عطرسازان مطرحی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم هستند.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، آلو ، هلو ، آناناس ، گلابی ، میوه گل ساعت ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح فریزیا ، یاس، چوب کشمیر ، برگ بنفشه ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، کهربا، وانیل ، کامبوجین عود از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای مردانه - زنانه خرید اینترنتی عطر و ادکلن کلاب د نویت عود به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی کلاب د نویت عود کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید