Loading...
دوشنبه 16 بهمن 1402 مدیر عطریمو 72 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد 2 وود اورجینال


برند دسکوارد2 از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2022 عطر دسکوارد 2 وود اورجینال را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند دسکوارد2 علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
دسکوارد2 کمپانی متعلق به کانادا است. دسکوارد 2 وود اورجینال - Original Wood از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی رایحه های چوبی.هستند. دافنه بوژه از عطاران خلاق و خوش ذوق است که این عطر را ساخت.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های هل ، برگ بنفشه ، آب ، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل خس خس ، سدر ، درخت نراد، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های مشک ، کهربا، نعناع هندی است.
برای مردانه خرید ادکلن دسکوارد 2 وود اورجینال به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی دسکوارد 2 وود اورجینال مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید