Loading...
جمعه 06 بهمن 1402 مدیر عطریمو 64 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر مردانه ماین نویر 1950 پاریس


برند مارک جوزف ادکلن اصل ماین نویر 1950 پاریس را در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند مارک جوزف همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
مارک جوزف در فرانسه ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت فرانسه هستید، ماین نویر 1950 پاریس می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Mine Noir 1950 Paris از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییشرقی چوبی. قرار داده است. عطرسازان مطرحی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم هستند.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های نعناع هندی ، سدر ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح دانه تونکا ، چوب صندل سفید ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، چرم از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای مردانه خرید ادکلن ماین نویر 1950 پاریس به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی ماین نویر 1950 پاریس کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید