Loading...
چهارشنبه 13 دی 1402 مدیر عطریمو 136 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر و ادکلن مردانه - زنانه مون نومرو 10


برند ال آرتیسان پارفومر از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2011 ادکلن مون نومرو 10 را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند ال آرتیسان پارفومر علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
ال آرتیسان پارفومر کمپانی متعلق به فرانسه است. مون نومرو 10 - Mon Numero 10 از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی رایحه های شرقی.هستند. برتراند دوشافو از عطاران خلاق و خوش ذوق است که این عطر را ساخت.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های ترنج ، هل ، آلدهید ، دارچین ، فلفل صورتی ، رازیانه ، چوب کابروا، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل رز ، شمعدانی ، چرم ، یاس، روایح دودی، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، سدر ، چرم ، گل آفتاب پرست، عنبر، بوته وحشی جاوی ، خرگوش کوهی است.
برای مردانه - زنانه خرید ادکلن مون نومرو 10 به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی مون نومرو 10 مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید