Loading...
شنبه 09 دی 1402 مدیر عطریمو 73 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ادکلن برند زنانه گرین تی اگزوتیک


برند الیزابت آردن عطر و ادکلن گرین تی اگزوتیک را در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند الیزابت آردن همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
الیزابت آردن در ایالات متحده ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایالات متحده هستید، گرین تی اگزوتیک می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Green Tea Exotic از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییرایحه های معطر. قرار داده است. رودریگو فلورز روی از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، لیمو ترش سبز، چای ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح یاس، ارکیده ، گل سوسن، چای ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. کهربا، روایح چوبی، نرگس از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای زنانه خرید عطر اورجینال گرین تی اگزوتیک به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی گرین تی اگزوتیک کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید