Loading...
پنجشنبه 09 آذر 1402 مدیر عطریمو 99 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر مردانه من گلیشال اسنس


برند بولگاری از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2020 ادکلن برند من گلیشال اسنس را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند بولگاری علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
بولگاری کمپانی متعلق به ایتالیا است. من گلیشال اسنس - Bvlgari Man Glacial Essence از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی معطر فوژه.هستند. آلبرتو موریلاس از عطاران خلاق و خوش ذوق است که این عطر را ساخت.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های شمعدانی ، زنجبیل ، دانه سرو کوهی ، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل چوب صندل سفید ، گیاه درمنه، پونه کوهی ، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های مشک ، سدر ، کلیروود است.
برای مردانه خرید اینترنتی عطر و ادکلن من گلیشال اسنس به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی من گلیشال اسنس مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید