Loading...
چهارشنبه 08 آذر 1402 مدیر عطریمو 73 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ادکلن مردانه نویت د ایسه پور هوم پارفوم


برند ایسی میاکه از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2015 عطر و ادکلن نویت د ایسه پور هوم پارفوم را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند ایسی میاکه علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
ایسی میاکه کمپانی متعلق به ژاپن است. نویت د ایسه پور هوم پارفوم - Nuit d'Issey Parfum از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی چوبی ادویه ای.هستند. عطرسازان این عطر، از عطاران خلاق و خوش ذوق صنعت عطر هستند که این عطر را ساختند.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های گریپ فروت ، فلفل صورتی ، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل وانیل ، چرم ، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های دانه تونکا ، نعناع هندی است. نویت د ایسه پور هوم پارفوم از عطرهای گرم و فوق العاده جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای مردانه خرید ادکلن اصل نویت د ایسه پور هوم پارفوم به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی نویت د ایسه پور هوم پارفوم مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید