Loading...
چهارشنبه 14 تیر 1402 مدیر عطریمو 179 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ادکلن برند مردانه هرمس تق د هرمس او گیوری


برند هرمس از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2022 عطر هرمس تق د هرمس او گیوری را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند هرمس علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
هرمس کمپانی متعلق به فرانسه است. هرمس تق د هرمس او گیوری - Terre d'Hermes Eau Givree از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی مرکباتی معطر.هستند. کریستین ناگل از عطاران خلاق و خوش ذوق است که این عطر را ساخت.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های بالنگ ، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل دانه سرو کوهی ، فلفل سیچوان ، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های روایح چوبی، روایح معدنی است.
برای مردانه خرید اینترنتی عطر هرمس تق د هرمس او گیوری به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی هرمس تق د هرمس او گیوری مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید