Loading...
شنبه 16 اسفند 1399 مدیر عطریمو 634 0
5 عطر ادکلن زنانه بهاری گلی خوشبو

5 عطر ادکلن زنانه بهاری گلی خوشبو

بانوان زیبا در فصل بهار با این 5 عطر زنانه بهاری خوشبو با استایل معطر به استقبال طبیعت زیبای بهاری بروند.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

بهار برای بانوان با عطر زنانه بهاری زیباتر و خوشبوتر می شود

بهار فصلِ رویش مجدد گل ها و گیاهان و احیای زمین است. در فصل نو شدن، بانوان زیبا و جذاب بهتر است همگام با طبیعت پیش روند و چه راهکاری بهتر از استفاده از یک عطر زنانه بهاری و خوشبو برای رفتن به استقبال طبیعت!
در ادامه این مقاله قصد داریم خوشبوترین و محبوب ترین عطرهای گلی زنانه مناسب فصل بهار را که انتخاب همیشگی بانوان خوش استایل و جذاب است را به شما معرفی کنیم.

مشاهده عطرهای زنانه خوشبو

لیست خوشبوترین عطرهای زنانه مناسب فصل بهار

شنل چنس او فرش

شنل چنس او فرش، یک عطر چایپر گلی خنک بهار زنانه بسیار خوشبو و معطر که ماندگاری و پخش بوی بسیار مناسبی دارد. شنل چنس او فرش محصول کشور فرانسه است که طبع خنکی دارد و مختص استفاده در ساعات روز تولید شده است. این عطر زنانه نت‌های آغازینش با عطر و بویی از بالنگ، سدر و لیموترش شروع می شود و در نت‌های میانی به روایح سنبل آبی، فلفل صورتی و یاس می رسد. عطر چنس او فرش در نت‌های پایانی با رایحه‌های نعناع هندی، مشک سفید، خس‌خس، چوب درخت ساج، زنبق و کهربا خاتمه می یابد.

 شنل چنس او فرش

مشاهده شنل چنس او فرش

مارک جاکوبز دیسی (دیزی)

مارک جاکوبز دیسی (دیزی)، یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان یک عطر بهاری زنانه از برند مارک جاکوبز و از گروه بویایی گُلی چوبی مُشکی است. این ادو تویلت زنانه سرشتی خنک و گلفام دارد و از ماندگاری و پراکندگی مناسبی برخوردار است. ظرافت، زنانگی و سبُکی مارک جاکوبز دیسی (دیزی) مناسب خانم های جوان، جسور و امروزی است. این عطر زنانه در نت‌های آغازین با رایحه معطر و بینظیر گریپ‌فروت، برگ بنفشه و توت‌فرنگی آغاز می شود، در نت‌های میانی به روایح بنفشه، یاسمن گاردنیا و یاس می رسد و در نهایت با رایحه بسیار معطر و خاص مُشک، وانیل و روایح چوبی به پایان می رسد.

MARC JACOBS - Daisy

مشاهده مارک جاکوبز دیسی

بریتنی اسپیرز پراگتیو (پریروگتیو)

عطر مردانه-زنانه بهاری بریتنی اسپیرز پراگتیو،‌ در سال 2018 توسط برند بریتنی اسپیرز مخصوص خانم‌های جسور و عصیانگر طراحی شد. عطری مختص بانوان جوان که عطرهای فانتزی خاص را دوست دارند. در ترکیب عطر و در نت آغازین با روایح زردآلو، فلفل صورتی و دانه‌های گوجی مواجه هستیم که در نُت های میانی ساختار عطر به سمت نت‌های قهوه، زعفران و گل سوسن می رود. وجود روایح چوب عنبر و چوب صندل سفید در نُت پایانی عطر مهر تاییدی بر رایحه خاص و ماندگار عطر زده است.

BRITNEY SPEARS - Prerogative

مشاهده بریتنی اسپیرز پراگتیو

دولچه گابانا د اونلی وان

دولچه گابانا د اونلی وان عطر زنانه بهاری دیگری اینبار از برند دولچه گابانا و با رایحه شرقی وانیلی شیرین و بسیار زنانه که به کمک امیلیا کلارک مدل تبلیغاتی اش خیلی زود مشهور شد.
روایح شیرین عطر هم برای روز و هم برای شب مناسب است و ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد. عطر در نت‌های آغازین با رایحه بنفشه، ترنج و پرتقال شروع می شود، و نت‌های میانی به روایح خاص قهوه، گلابی،‌ زنبق، شکوفه پرتقال و رز می رسد. بروز وانیل و نعناع هندی و تلفیق این دو رایحه در کنار هم جلوه بسیار خاص و ویژه به عطر بخشیده است.

DOLCE & GABBANA - The Only One

مشاهده دولچه گابانا د اونلی وان

دولچه گابانا دولچه شاین

عطر زنانه بهاری گلی میوه ای که دولچه گابانا در سال 2020 مختص بانوان تنوع طلب که عاشق تست رایحه های جدید هستند معرفی کرد. این عطر ادکلن زنانه در نُت اولیه با رایحه گریپ فروت، به و انبه شروع می شود. با عطر یاس و شکوفه پرتقال و گُل مریم ادامه می یابد و در آخر با مُشک و چوب صندل روایح چوبی پایان می یابد.

DOLCE & GABBANA - Dolce Shine

مشاهده دولچه گابانا دولچه شاین

عطرهای زنانه بهاری اکثراً روایح گلی و طبع خنک یا معتدل دارند.

در این مقاله عطرهای زنانه بهاری گلی و خوشبویی را معرفی کرده ایم.

عطرهایی بهاره بیشتر روایح گیاهی یا گلی میوه ای دارند. اغلب رایحه نسبتاً ملایمی دارند و طبع عطرها معتدل است.

معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید